Under overfladen: Den sunkne piratby
Skjult under vandet i Kingstons havn ligger ruinerne af verdenshistoriens største piratby, Port Royal. Den 7. juni 1692 tilintetgjorde et jordskælv efterfulgt af en tsunami byen. Arkæolog Jon Henderson anvender de seneste højteknologiske og videnskabelige undersøgelsesmetoder for at afdække hele omfanget af den 33 hektarer store undervandsby.