Drain the Oceans: The Mississippi River & Arctic War
Ved at kombinere undervandsundersøgelser med innovative visualiseringer afslører Drain the Oceans skjulte beviser på fantastiske undervandsmysterier. Dette er ikke som gengivet af en kunstner, men der vises det, der rent faktisk er der - ned til den sidste nitte. I denne fjerde sæson åbnes der for en medrivende, ny stil, hvor der fortælles historier udelukkende med forskeres og arkæologers ord, så seerne føler, de sidder ved siden af dem.