Earth Protectors
Miljøkunstneren Anne de Carbuccia rejser kloden rundt for at dokumentere menneskehedens ødelæggende indvirkning på planeten. Fra plastik i havene til udryddelse af arter indfanger hendes arbejde den barske virkelighed og appellerer indtrængende til systemiske ændringer, før det er for sent.