The Doomies
Da bedstevennerne, Bobby og Romy, ved et uheld åbner en portal til det onde, forvandles deres kedelige kystby til et brændpunkt for frygtindgydende dommedagsvæsner. De krydser veje med en såkaldt “Udvalgt”, og de kæmper både mod rigtige og indre dæmoner I denne episke, uhyggelige komedieserie, der kombinerer spænding, gys, og følelser fra to almindelige teenagere, der er opslugt af et ekstraordinært mysterium.
Bobby og Romy er overbevist om, at Ouimper, deres franske kystby, er fuld af ondskab. Mens de er ude og jagte monstre, falder de over en megalit – en portal til Subterra. De får ved et uheld åbnet den og slipper det overnaturlige løs. Bobby bliver forbandet I processen. De kæmper både mod rigtige og indre dæmoner for at rette op på deres fejl og krydser veje med “Den Udvalgte”, der blev påkaldt med en besværgelse af byens mystiske fyrvogter. For at redde Ouimper og Bobby fra den umiddelbart forestående dommedag, må de gå sammen om at beskytte byen fra monstre. Bobby vil virkelig gerne sidde over denne gang, men det er ikke en mulighed for ham, for alle – og alt – er ude efter dem!
Bobby og Romy åbner ved et uheld en portal til det onde, og slipper monstre løs i deres hjemby.
Et sumpmonster er efter Bobby. Det samme er en kriger, der mener, at han er en trussel for Ouimper.
Bobby er fast besluttet på at bevise sin mistanke om, at hans mosters date har en mørk hemmelighed.
Det er Ouimpers årlige skræmmefest, men Kim er på mystisk vis forsvundet. Er hun blevet Kim-nappet?
Vennerne vovser sig ud på en ø ud for Ouimpers kyst, der rygtes at have forbindelse til Mordam.
Vores helte er i et kapløb med tiden for at befri Bobby fra hans onde forbandelse.
Bobby bliver befriet fra sin forbandelse, men en spøgelsesridder er nu efter Kim.
Et varulvebid får Kim til at føle! Kan Bobby og Romy hjælpe hende med at få styr på sine følelser?