Amphibia
Amphibia-fortællingerne handler om den 13-årige Anne Boonchuys komiske eventyr, der på magisk vis transporteres til Amphibias verden, et vildt sumpområde fuld af talende frøfolk.
Amphibia-fortællingerne handler om den 13-årige Anne Boonchuys komiske eventyr, der efter at have stjålet en mystisk musikboks, på magisk vis transporteres til Amphibias verden, et vildt sumpområde fuld af talende frøfolk. Med hjælp fra en spændende ung frø ved navn Sprig, forvandler Anne sig fra monster til helt, og opdager det første sande venskab i sit liv.