I en verden, hvor sport møder magi, opdager bondeknægten Key sit superkraftfulde naturtalent og finder ud af, at han kan blive den legendariske Dragon Striker.
I en verden, hvor sport møder magi, opdager drengen Key sit enorme talent og finder ud af, at han måske er den legendariske Drageangriber. Han slutter sig til målmanden Ssyelle og et sammenskrabet hold for at udfordre skolens mestre. Mens Key kæmper med en indre drage, og Ssyelle kæmper for holdet, afslører de fortidens mørke hemmeligheder og en ældgammel ondskab.