Boogaloo and Graham
Jamesy og Malachy er ovenud lykkelige, da deres far giver dem to kyllinger, de skal passe på. Men drengenes liv vil snart ændre sig i denne kortfilm, der finder sted under højdepunktet for konflikten i Nordirland.