Box
I et reguleret system bor forskellige figurer i hver deres kasse. Dag efter dag passer de deres arbejde, indtil en ubalance ryster systemet og får det til at kollapse. I kaosset finder figurerne hinanden og opdager sammen et liv uden for kasserne.