John Lennon - Love Is All You Need
I anledning af 30-året for hans død giver denne unikke film et intimt indblik i John Lennon. Med hidtil usete optagelser og interviews med hele Lennon-familien samt Lennon selv, dykker den ned i hans liv og eftermæle.