Rainboy
Regndreng er ikke nogen almindelig gartner. Han planter dråber og høster skyer. Men mens han arbejder, skader han ved et uheld den forfængelige sol. Hævn! Drengens fremtidsudsigt er dyster, men med hjælp fra regnskyerne lykkes det ham at gøre hende i godt humør igen. En kortfilm om stormfulde konflikter.