Hidden Algeria: The Sahara
Hidden Algeria byder på en intim udforskning af Algeriet, fra den livlige hovedstad Algier til de kystnære byer og den enorme Sahara-ørken. Ved at dykke ned i dets rige historie, diverse landskaber og kulturelle traditioner, afslører denne tredelte rejseskildring landets skjulte perler og gamle vidundere, der strækker sig over 1900 kilometer af betagende terræn.