Gen Y
Fem teenagere forlader den traditionelle skole for at finde deres egne veje i London. Sammen deler de tvivl, drømme og håb, mens de konfronterer generationskløfter og forestiller sig fremtiden.
Fem teenagere forlader skolen for at skabe deres egne veje i London. De deler erfaringer, drømme og tvivl, mens de konfronterer generationskløfter og forsøger at bygge en fremtid på egne præmisser og i fællesskab.