The Divide
Denne dokumentar følger syv personer i USA og Storbritannien – fra en psykolog på Wall Street til en KFC-medarbejder – der alle kæmper for et bedre liv. Filmen tegner et skarpt, til tider tragikomisk portræt af, hvordan den stigende kløft mellem rig og fattig påvirker deres tilværelse og afslører, hvordan økonomisk ulighed former vores samfund.