Slaying the Badger
Før Lance Armstrong var der Greg LeMond, som nu er den første amerikaner, der nogensinde har vundet Tour de France. I denne medrivende film ser LeMond tilbage på den afgørende Tour i 1986 og sin i stigende grad ondskabsfulde rivalisering med sin ven, holdkammerat og mentor, Bernard Hinault. Som forsvarende Tour-vinder og brutalt konkurrencemenneske "lovede" Bernard Hinault, også kendt som "The Badger", at hjælpe LeMond med at vinde sin første tour, hvis LeMond hjalp ham året forinden. Men i en sport, der foregiver at belønne holdarbejde, står alle i virkeligheden alene.