Formentera Lady
Samuel er en 70-årig hippie, der bor på øen Formentera i et hus på stranden uden elektricitet eller varmt vand og spiller banjo på gamle beværtninger. Hans liv ændrer sig, da hans datter medbringer Marc, hendes 10-årige søn, og efterlader ham hos den gamle mand.