Baby Sharks in the City
For første gang afdækker hajbiologer det hemmelige liv hos hvidhajunger ud for New Yorks kyst.
Hajbiologer har opdaget den hvide hajs børnehave, og det er lige ud for New York City! Nu er de ved at sætte et topmoderne kamera op for at afsløre babyhvidhajens hemmelige liv for første gang og for at undersøge, hvordan klimaforandringer kan påvirke fremtiden for denne hajbestand.