Handy Manny
Handy Manny og hans kasse venlige, fjollede værktøj er dem, man ringer til i kvarteret, når der opstår problemer. Serien følger de sjove eventyr med denne hjertevarme reparatør og hans eklektiske gruppe talende værktøj, mens de giver børnehaveklasse-seerne en model for konfliktløsning og problemløsningsevner. Handy Manny er en multikulturel serie om at få tingene til at fungere.
Handy Manny og hans kasse venlige, fjollede værktøj er dem, man ringer til i kvarteret, når der opstår problemer. Serien følger de sjove eventyr med denne hjertevarme reparatør og hans eklektiske gruppe talende værktøj, mens de giver børnehaveklasse-seerne en model for konfliktløsning og problemløsningsevner. Handy Manny er en multikulturel serie om at få tingene til at fungere. Latino-helten, Manny Garcia, er en hjælpsom, bestemt ung mand, der med hjælp fra sit eklektiske, talende værktøjssæt er byens ekspert i at reparere alt, hvad der ikke fungerer. Mannys komiske eskapader omfavner den spanske kultur og sprog, mens Manny og hans værktøj viser unger seere, hvordan man navigerer i hverdagens problemer.