Under the Bridge
"Under the Bridge" er baseret på den anerkendte forfatter Rebecca Godfreys bog om den virkelige historie fra 1997 om 14-årige Reena Virk (Vritika Gupta), som tog til fest med nogle venner og aldrig kom hjem. Serien tager os med ind i en skjult verden hos de unge piger, der anklages for mordet, gennem Godfrey (Riley Keough) og en lokal politibetjents (Lily Gladstone) øjne - og afslører overraskende sandheder om den usandsynlige morder.