Margaret Thatcher: The Iron Lady
Margaret Thatcher overvinder sexisme og skeptiske blikke for at blive Storbritanniens mest betydningsfulde premierminister siden Winston Churchill. Hendes rejse er en inspirerende fortælling om sejr over modgang.