Mehiläiskesä
Eedi, der bekymrer sig meget for miljøet, beslutter at droppe sit studie og begynde at holde bier. Hun får hjælp fra sin modvillige mor, Anne. Det, der skræmmer Anne, er ikke fremtiden med bierne. Snart indser begge kvinder, at det at redde bierne ikke er noget nemt job.