(otto)
En kvinde, der ikke kan få børn, stjæler en lille piges fantasiven og holder det hemmeligt for sin mand. Mens hun nyder livet med sit fantasibarn, glider hun og hendes mand fra hinanden. Da pigen kommer for at få sin ven tilbage, er det fantasiens kraft, der forener dem alle.