Angel
Overnaturlige eventyr og mørk humor mødes i Angel, der fortæller historien om en århundredgammel vampyr, som søger frelse ved at redde fortabte sjæle i Los Angeles.
En århundredgammel vampyr forbandet med en samvittighed, Angel (David Boreanaz), har forladt den lille californiske by, Sunnydale, og den eneste kvinde, han nogensinde har elsket, for at slå sig ned i Los Angeles. Ind imellem den gennemtrængende ondskab og de utallige fristelser, der lurer bag byens glitrende facade, viser det sig, at Englenes by er det ideelle sted for en falden vampyr, der er ude efter at redde fortabte sjæle og til gengæld måske frelse sin egen ved at genskabe håbet for dem, der er fanget i en tabt kamp mod deres egne dæmoner.