The Saturn V Story
I 1961 sigtede præsident Kennedy mod at nå månen inden årtiets udgang, hvilket udløste et kolossalt rumprogram. Ledet af Werner Von Braun udviklede NASA Saturn V-raketten og sendte 24 mænd til månen. Denne film fremhæver NASA's udfordringer, med ekspertinterviews og fantastisk optagelser, der fejrer menneskehedens monumentale bedrift inden for rumforskning.