Resident Evil: Apocalypse
Efter med nød og næppe at være undsluppet rædslerne i det underjordiske Hive-anlæg kastes Alice tilbage i en krig mellem de levende og de udøde. Hun slutter sig til en lille gruppe elitesoldater anført af Valentine og Carlos, der er hyret til at redde den forsvundne datter af dr. Ashford, skaberen af den muterende T-virus.
Alice er på et hængende hår sluppet ud af den underjordiske Hive Facility, men bliver hurtigt trukket ind i krigen mellem de levende og zombierne over jordens overflade. Da byen bliver karantæneisoleret, slutter Alice sig til en lille gruppe elitesoldater under ledelse af Valentine og Carlos, der har fået til opgave at redde den bortførte datter af Dr. Ashford, som udviklede den muterende T-virus. De bliver kastet ud i en kamp mod uret og mod horder af blodtørstige zombier, lurende muterede hunde, kødædende mutanter og deres farligste fjende nogensinde!