Los Dias de los Muertos
Gonzalo, der er død for nyligt, vender tilbage til sin hustrus hjem under De dødes dage. Selvom han havde håbet på at spise burritos og kartoffeldumplings, opdager han, at Séléné kun har tilberedt en mikroskopisk fisk til ham.