Drama, Fantasy
I Disneys klassiske juleventyr viser denne hjertevarme film julens sande budskab. Da julemanden og julehunden, opdager, at børn har mistet julestemningen, tager de til New York. Men julemanden mister sin hukommelse. Julehunden, Quinn, hendes nye ven Will og en gruppe talende hunde skal redde julemanden og vise verden, hvad julen handler om.