Kejserens nye skole
”Kejserens Nye Skole” er en enestående komedie om den selvcentrerede og forkælede teenager, Kuzco. Før han officielt kan blive kejser, skal han gennem mange prøvelser på Incan, den offentlige skole, og bestå alle sine eksaminer. Hans ven, Malina, holder hans humør oppe, mens den onde Yzma (der er forklædt som Skoleleder Amzy) og hendes fjollede hjælper, Kronk, gør alt for at få Kuzco til at fejle.