Händelse vid bank
Baseret på en virkelig begivenhed, der fandt sted i Stockholm i 2006. Denne detaljerede og humoristiske beretning om et mislykket bankrøveri blev filmet i en enkelt optagelse. Den viser over 90 mennesker omhyggeligt koreograferet til optagelsen.