La Máquina
Esteban "La Máquina" Osuna befinder sig på et lavpunkt i sin boksekarriere efter et knusende nederlag. Til hans held er hans manager og bedste ven Andy Lujan fast besluttet på at få ham tilbage på toppen. Men da en ondsindet organisation stikker hovedet frem, bliver omkampen en kamp på liv og død. Esteban må jonglere med sine egne personlige dæmoner og beskytte sin familie.