Wederopstanding Van Een Klootzak, De
Kriminelle Ronnie fra Amsterdam overlever et mordforsøg, mens en stille angolansk asylansøger står over for en udvisning. Deres liv flettes sammen med en deprimeret bodyguard, en tjener med en syg kat og et sørgende par, hvilket giver gensidig støtte midt i modgangen.