2. verdenskrig: Det undersøiske helvede er en begivenhedsbaseret serie, der følger den listige del af 2. Verdenskrig, der fandt sted under havets overflade.
2. verdenskrig: Det undersøiske helvede er en begivenhedsbaseret serie, der følger den listige del af 2. Verdenskrig, der fandt sted under havets overflade. Vi dykker ned i alt fra ulvekobbeltaktikkens frembrud til kampen om sejren i Stillehavet og møder hjernerne bag strategierne, teknologien og taktikkerne, der kunne få enhver sømands værste mareridt til at komme til live.