I Superbiker
I den benhårde verden af British Superbikes kæmper fire kørere ved 320 km/t. Som moderne gladiatorer trodser de voldsomt vejr og sætter alt på spil i hvert sving. Gennem sejre og styrt vil kun én stå tilbage som den sande mester.