I Superbiker 3 - Day of Reckoning
Den regerende mester Tommy Hill møder hård konkurrence i forsvaret af sin titel. Den tidligere MotoGP-stjerne Shane 'Shakey' Byrne, australieren Josh Brookes og den lovende britiske stjerne Alex Lowes ligger lige i hælene på ham i denne intense sæson.