Bikes vs Cars
En global krise udspiller sig i byernes støjende og forurenede rum, hvor bilen hersker. Denne film følger aktivister og tænkere, der kæmper imod og ser cyklen som et redskab til forandring. I skyggen af bilindustriens milliardlobby og reklamekraft udkæmpes en kamp for sundere byer – og for vores fælles fremtid.