Seks ikoniske verdener regeres af de mest imponerende hunledere i dyreriget.
I seks fjerne og smukke steder på Jorden findes dronningedømmer, der ledes af de mægtigste herskere i dyreverdenen. Disse dronninger er søstre, enlige mødre og bedstemødre. 'Queens' er en række fortællinger om modstandsdygtighed, styrke, kærlighed og tab, der fortælles for første gang. Det sidste afsnit fejrer de kvinder, der knokler for at dokumentere og beskytte dyreverdenens dronninger.