Ghost Elephants
Instruktør Werner Herzog følger opdagelsesrejsende og sporingseksperter, mens de i Angola søger efter beviser på de største og mest flygtige landpattedyr, der lever i dag.
Legenden siger, at der er "Ghost Elephants" gemt i Angolas højland, som aldrig er blevet set af mennesker. Den anerkendte instruktør Werner Herzog ("Grizzly Man") følger en episk rejse til det angolanske højland ledet af National Geographic Explorer og naturbevaringsbiolog Dr. Steve Boyes for at finde disse majestætiske og flygtige skabninger.