Big Shot
En fortælling om en drøm, der blev til løgn, og hvordan et fupnummer af så episke proportioner plagede et ikonisk NHL-hold og næsten aldrig blev opdaget.
I 1996 var de tidligere suveræne New York Islanders i seriøse problemer. Ringe præstationer og dårlig ledelse drev hockey-holdets loyale fanbase væk, og holdet ramte bunden. Så kom en forretningsmand fra Dallas ved navn John Spano, som slog til og købte holdet for 165 million dollars. Tingene begyndte at vende for The Islanders - i den grad. Men det hele var et fupnummer. "Big Shot" ser nærmere på den ekstraordinære skandale, der opslugte holdet. Filmen indeholder det eneste interview, som Spano nogensinde har givet omkring købet, og er en uforglemmelig fortælling om en drøm, der blev til løgn - og hvordan et så fupnummer af så episke proportioner ikke blev opdaget.