Tilbuddet gælder t.o.m. 30. juni 2025
Et isoleret og tæt landsbysamfund lever i dødelig frygt for den ondskab, der lurer i den forbudte skov, som omgrænser deres lille landsby. De er så skræmte, at ingen bevæger sig ind i skoven...før en ung landsbyboer vover sig ud i det ukendte.