Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story
Thank You, Goodnight er en serie i fire afsnit, der med uhindret adgang bag kulisserne fortæller historien om det ikoniske band Bon Jovis episke fortid og uvisse fremtid. En 40 år lang odyssé med rock 'n roll-tilbedelse, som befinder sig ved afgrundens rand, da en stemmeskade truer med at sætte en stopper for det hele.
Med ét bliver bandet et hit, men spændingerne stiger, selv da succesen blomstrer for Bon Jovi.
Med et fornyet perspektiv introducerer Bon Jovi sig for en ny generation af fans.