No Man's Land
I den skoldende sommer i 1914 slutter Arthur Knaap sig til Fremmedlegionen i Paris, ivrig efter at forsvare sin nation. Skyttegravskrig udstiller dog hurtigt de dystre realiteter i Første Verdenskrig. Midt i tab og fortvivlelse ændrer en afgørende beslutning Arthurs skæbne og konfliktens forløb. Alligevel afslører hjemsøgende mareridt den vedvarende pris for hans valg.