What We Do in the Shadows
Et kig ind i hverdagen blandt fire vampyrer, der har været sammen i hundredvis af år. Efter at deres mørke herre og leder har været på besøg, bliver de mindet om, hvad der var formålet med, at de kom til New York for mere end 100 år siden.