Welcome to Wrexham
Rob McElhenney og Ryan Reynolds driver Wrexham Football Club, mens de forsøger at skabe en historie om den undertippede, som resten af verden kan heppe på. Fra Hollywood til Wales følger dokumentarserien deres lynkursus i klubejerskab og et holds og en bys sammenflettede skæbner.