The Kingdom
Denne serie i seks afsnit viser Chiefs' jagt på en historisk tredje Super Bowl-sejr i træk gennem de karismatiske personligheder, der skabte holdets moderne dynasti.
Andy Reid har oplevet både opture og nedture, og i sin 26. sæson håber han at skrive historie.
Chiefs' dominans og superstjerner som Travis Kelce har skabt global popularitet.