Millionær med mælketænder
Snarrådig handling forvandler 11-årige Prestons liv til et eventyr. Da en skurk ødelægger Prestons cykel, føler han sig uheldig. Men et hurtigt forlig giver ham en blankocheck, som Preston udfylder med en million dollars. Nu er Preston rig og bruger penge som en gal. Det eneste problem med en million dollars er at få lov til at beholde dem … især når FBI og skurke er efter byttet. Indeholder afbildning af tobak.