Maleta de Marta, La
Marta, der hjemsøges af eksmandens brutale overfald, gemmer sig af frygt, da han løslades fra fængslet. Denne dokumentar fanger hendes daglige kamp med traumer. Imens hjælper psykoterapeuten Harald mænd med at lægge volden bag sig og afsløre rødderne til deres aggression.