Cuba's Sugar Trains
Tag med værten Ian Wright på en spændende togrejse gennem Cuba, hvor han udforsker øens forfaldne, men fascinerende jernbanesystem. Trods dets upålidelighed giver rejsen unikke indblik i Cubas historie som sukkerproducent og dens tidlige transportinfrastruktur.