Mord I St. Omer
Freden i den lille by Doulac bliver ødelagt, da en anonym 'afpresser' truer med at afsløre sandheden om et mord, der blev begået et par år tidligere. Byens beboere tynges af tvivl og mistanke. De mystiske beskeder vækker også en morders vrede, som ikke skyr nogen midler for at undgå afsløring. Dommer Aubert vender tilbage til Doulac og begynder at efterforske morderen.
Freden i den lille by Doulac bliver ødelagt, da en anonym 'afpresser' truer med at afsløre sandheden om et mord, der blev begået et par år tidligere. Byens beboere tynges af tvivl og mistanke. De mystiske beskeder vækker også en morders vrede, som ikke skyr nogen midler for at undgå afsløring. Dommer Aubert vender tilbage til Doulac og igangsætter en efterforskning.