Hemmelighedernes børn
Da Sabine, en ung arkæolog fra Bordeaux, indvier en udstilling i krypten i Basilique Saint-Michel, finder hun et rigtigt skelet iklædt en rød kjole. Det er hendes mor, der døde i en bilulykke for 35 år siden. Pierre fra Bordeaux Politi betragter det som en syg joke.
Da Sabine, en ung arkæolog fra Bordeaux, indvier en udstilling i krypten i Basilique Saint-Michel, finder hun et rigtigt skelet iklædt en rød kjole. Det er hendes mor, der døde i en bilulykke for 35 år siden. Pierre fra Bordeaux Politi betragter det som en syg joke. Men næste morgen findes liget af en mand under lignende omstændigheder. Politimanden og den unge arkæolog slår sig sammen og opdager, at de deler skæbne i den besynderlige sag.