Muhammad and Larry
I oktober 1980 vendte Muhammad Ali tilbage som aktiv bokser for helt uhørt at forsøge at blive verdensmester i sværvægt for fjerde gang mod sin tidligere sparringpartner, Larry Holmes.
I oktober 1980 vendte Muhammad Ali tilbage som aktiv bokser for helt uhørt at forsøge at blive verdensmester i sværvægt for fjerde gang mod sin tidligere sparringpartner, Larry Holmes. For første gang ses de fængslende, hidtil usete optagelser fra optakten til titelkampen, filmet af instruktørerne Albert Maysles og Bradley Kaplan.