Footsteps on the Wind
Denne film handler om den hårde og daglige virkelighed med klimaændringer og flygtningekrisen, og filmens narrativ fortælles gennem børns øjne, børn som aldrig opgiver deres drømme. Lille Noor og hendes bror Josefs liv bliver flået itu, da en uventet hændelse rammer deres hjem og tvinger dem ud på en rejse både på havet og gennem mystiske lande. Baseret på Stings hårdtslående sang “Inshallah”.
Denne film handler direkte om den hårde og daglige virkelighed med klimaændringer og flygtningekrisen rundt om i verden, og filmens narrativ fortælles gennem børns øjne, børn som aldrig opgiver deres drømme. Lille Noor og hendes bror Josefs liv bliver flået itu, da en uventet hændelse rammer deres hjem og tvinger dem ud på en rejse både på havet og gennem mystiske lande. Filmen, der er baseret på Stings hårdtslående sang “Inshallah”, fanger tidsånden.